Re: AWE64 i WaveSynth-WG

Autor: Tomasz Byczek (byczektom_at_poczta.onet.pl)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 01:18:43 MET

Hejka !

Małe sprostowanie kolego. Przepraszam za gruboziarnistość, ale czym "krócej"
tym lepiej.
1. Opcja dodawania pogłosu do Wave jest dostępna tylko gdy wyłączysz
FullDuplex i nie ma nic wspólnego z WaveSynth.
2. WaveSynth służy do wzbogacania dźwięku odgrywanego z midi poprzez
mixowanie z próbkami obliczanymi przez procek (dlatego min p100).
Potwierdzenie znajdziesz uruchamiając Creative WaveSynth-WG. Jest tam
możliwość wskazania kompowi do których instrumentów midi ma dodawać przez
Wave`a dodatkowe efekty.
3. W tym samym panelu znajdziesz również opcję regulacji balansu odgrywanego
instrumentu pomiędzy midi a wave. Można również wskazać w jakim algorytmie
pogłosu ma być obliczona próbka.
4. W regulacji głośności w zaawansowanych pod WaveSynth jest opcja
wyłączania dodatkowych pogłosów i efektów dla midi.
5. Jeżeli w panelu sterowania w multimediach wybierzesz WaveSynthWG dla
muzyki midi to zamienia się ono w programowy syntezator instrumentów midi.
Podobne rozwiązanie zastosowano w WinGroove(shareware) i JetMIDI
Player(shareware). Najlepsze efekty i jakość dawał WinGroove. Jednak
słuchanie muzyki w ten sposób to piekło dla uszu.
6. Najważniejsza jednak sprawa to oryginalne drivery od Creativa a nie od
Wingrozy i upgrade do wersji 1.15.
7. Palce mnie rozbolały :(

Jeżeli masz jakieś konkretne pytanka służę pomocą.

My priv:

mailto:byczektom_at_poczta.onet.pl