Odp: Vobis i gwarancja

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Sat 25 Dec 1999 - 01:14:39 MET

> klienta. Wydaje mi sie, ze wtedy klient moze sobie zerwac plomby bez
> uszczerbku na "zabezpieczeniu gwarancyjnym". Nawet, jesli w umowie
> gwarancyjnej jest notka o naruszaniu plomb, to moge powiedziec, ze umowy
> gwarancyjnej nie dostalem i w zwiazku z tym przysluguje mi prawo
rekojmi,
> ktore obowiazuje 1 rok od chwili zakupu. Moze to troche naciagane, ale
> wydaje mi sie, ze w ten sposob nie lamie prawa.

Jasne. Tylko nie podpisana (przez ktorakolwiek ze stron) umowa gwarancyna,
jest w ogole nie wazna. Jesli chodzi o rekojmie, to rowniez mozesz byc
spokojny. Jesli grzebales w zaplombowanym sprzecie mozesz sie pocalowac.
Jesli faktycznie serwis zapewnia iz zerwanie plomby jest dopuszczalne.
Nalezy poprosic o odpowiednia adnotacje w karcie wg., pieczatke i podpis
osoby upowaznionej.