Re: Error -- Can't Write ESCD

Autor: Michał Węgierek (miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 22:29:45 MET

Piotr Jaworski napisał(a) w wiadomości: ...
>Witam,
>
>Właśnie taki komunikat od kilku dni pojawia się przy starcie komputera u
>mojego kolegi. Płyta główna to ASUS P2B - Intel 440BX. W biosie nie
>znalazłem żadnej odpowiadającej za to opcji, a po przeczytaniu skromnego
>info z instrukcji płyty wiem tylko tyle, że ma to coś wspólnego z
>aktualizacją biosu.
>
>Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, ponieważ zobowiązałem
>się mu pomóc, a nigdy nie miałem z tym do czynienia i nie wiem jak się za
>to zabrać...

Upgrade BIOSu. Powinno pomoc. Ale jesli bedziesz to robil, to z 'czystego'
(dyskietka systemowa (kto tego jeszcze uzywa ?) albo 'wiersz polecen trybu
awaryjnego').
Dlaczego ? Ano moze to byc, ze do biosu laduje sie wirus (sa takie sqbance -
laduja sie wlasnie tam, gdzie NIE POWINNY przeszkadzac w pracy - troche
absurdalne, jak na wirusy).

Pozdro
MiW
miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl