Error -- Can't Write ESCD

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 19:13:59 MET

Witam,

Właśnie taki komunikat od kilku dni pojawia się przy starcie komputera u
mojego kolegi. Płyta główna to ASUS P2B - Intel 440BX. W biosie nie
znalazłem żadnej odpowiadającej za to opcji, a po przeczytaniu skromnego
info z instrukcji płyty wiem tylko tyle, że ma to coś wspólnego z
aktualizacją biosu.

Bardzo proszę o pomoc w rozwiązaniu tego problemu, ponieważ zobowiązałem
się mu pomóc, a nigdy nie miałem z tym do czynienia i nie wiem jak się za
to zabrać...

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D