Win98 i wieszajaca sie drukarka HP820CXi

Autor: Piotr Jaworski (NOSPAM.jaworski_p_at_bbs.chip.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 19:14:01 MET

Witam,

Kolejna niewyjaśniona sprawa dotyczy drukarki HP 820CXi, która zawiesza
się w Windows 98.

Po upgradzie z Windows 95 na 98 każda próba wydruku dokumentu na tej
drukarce kończy się całkowitym zawieszeniem Windowsa. Po pierwszym
włączeniu komputera wykrywa drukarkę, ale nie ma do niej sterowników na
płycie instalacyjnej Windowsa. Instalacja sterowników dostarczonych z
drukarką (ver 4.5) kończy się pomyślnie, ale każda próba wydrukowania
czegokolwiek czy też zmiana parametrów druku (np. wybranie trybu econo)
kończy się tak samo :-( Instalacja windowsowych sterowników do starszych
modeli HP też nie daje żadnego efektu tzn. nic się nie zawiesza ale i nic
nie drukuje, a powinno bo u mnie (HP600) po zainstalowaniu innej też
można drukować... W biosie ustawiłem port równoległy z ECP+EPP na
zwyczajny ale efekty wciąż takie same...

Czy ma ktoś jakieś pomysły? Czy u kogoś na podobnym zestawie były podobne
objawy?

--
Pozdrawiam,
Piotr Jaworski / jaworski_p_at_bbs.chip.pl / PGP ID:1B0AD97D