Re: Przerwanie modemu

Autor: PLASTER (Waksamit_at_worldnet.att.net)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 15:45:21 MET

Idz do System properties, potem zakladka Device Manager - skasuj sobie
ta karte ATI
Klikni dwa razy na Computer.
W okienku ktore ci sie otworzy idz do zakladki Reserve resources
Klikni na ADD i zarezerwuj sobie IRQ11, zrob boot
Karta ATI powina sie teraz zainstalowa na innym przerwaniu niz IRQ11
Teraz tylko zainstalowac Modem i tyle

Nara
Marek

--