Przerwanie modemu

Autor: Wojtek (vojtek11_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 16:09:07 MET

Mam Windows98. Karta ATI rezerwuje sobie
przerwanie 11 (jest na AGP, wiec PnP).
Niestety modem znajdujacy sie na stale
w komputerze (zintegrowany z plyta)
ma zafixowane przerwanie 11 dla COM3, ktorego
nie moge zmienic. Dlaczego przerwanie 11
"wydaje sie" byc wolne dla karty AGP ?
Tego nie wiem. Blad pojawia sie dopiero
kiedy chce skorzystac z modemu. Wyswietla,
ze zle ustawione przerwanie itd. W managerze
urzadzen nie moge zmienic przerwania dla
karty AGP. Przerwania dla modemu tez nie
moge zmienic, bo takie jest ustawione na stale.
Prawdopodobnie modem siega po swoje
zasoby (przerwanie i port) dopiero kiedy
sa mu potrzebne, a do tego czasu Windows
"widzi" je jako wolne. Mam jeszcze kilka wolnych
przerwan - 5,7... ale karta AGP uparcie ustawia
sie na 11. Czy mozna jakos Windows98 "zmusic"
do pobierania innego przerwania dla karty AGP ?

Dzieki za pomoc,
Wojtek