Re: Jaki skaner?

Autor: Wojciech Glocko (wglocko_at_yahoo.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 15:48:01 MET

Szymon Janicki napisał(a) w wiadomości:
<83u7j3$7mo$1_at_aquarius.webcorp.com.pl>...
>Witam,
>
>Chialbym sie zapytac jaki skaner bylby najlepszy do skanowania zdjec...
>zalezy mi na tym aby zeskanowane zdjecie w wielkosci ok. 400x400 ladnie
>wygladalo na monitorze... Ile takie cosik bedzioe kosztowac? :)
>
>Pytanie jest zapewne bardzo glupie, ale ja sie po prostu kompletnie nie
znam
>na skanerach a przez najblizszy czas bede skanowal zdjecia na potrzeby
>serwisu WWW...

Jezeli beda to zdjecia tylko na potrezby www to wystarczy i zwykly skaner
reczny kolorowy. Taki ktory ma 72 dpi. A tak na powaznie to do takiej pracy
moze byc kazdy z dostepnych w sklepie. Kazdy z nich ma wystraczajaca
rozdzielczosc i szybkosc. Ja polecam prywatnie Primax Colorado 600p. Dobra
jakosc, bardzo szybki i dodatkowo w dobrej cenie (cos okolo 240 zl ale nie
jestem pewien).

Pozdrawiam

Wojtek