Re: PILNIE POSZUKUJE !!!!

Autor: Mariusz Kruk (Mariusz.Kruk_at_rdc.pl)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 13:56:48 MET

W dniu Fri, 24 Dec 1999 11:05:21 GMT,
Kyniu<kyniu_at_kki.net.pl>
wyprodukował następujący tekst:
>>Nie jakiejś innej firmy tylko Ensoniq.
>
>Innej niz Creative Labs.

Tak ale nie _jakiejś_. To bardzo przyzwoita firma była.

>Skoro tak twierdzisz - twoja sprawa. Ale jeszcze wielu rzeczy o niej nie wiesz -
>lub wolisz nie wiedziec, zauwazac, slyszec.

Tak twierdzę. Mam taką kartę i jestem z niej baaardzo zadowolony. Przyzwoita
karta za nieduże pieniądze. Oczywiście nie jest to karta o osiągach, powiedzmy,
PCX5 Digigrama ale czego wymagać za mniej niż sto złotych obecnie chyba.

Pozdrawiam i FUT ustawiam bo dość tego cross-postu

--
   Mariusz Kruk           mailto: Mariusz.Kruk_at_rdc.pl
            "Veni, Vidi, Vi, Vino et Video"