Re: winmodem - dlaczego go nie widac

Autor: Krakus (jangol_at_poczta.fm)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 10:42:44 MET

>Co może być przyczyną takiego zachowania? Znajomy utrzymuje
>(przez telefon), że wszystko działało...
Winmodemy (niewiem czy wszystkie) pracuja na wirtualnych com_ach. Mam Asmaxa
i ten chodzi na com4. Zainstaluj dodatkowy port komunikacyjny, i zainstaluj
modem na innym comie. Jesli to PnP system sam powinien go znalesc i poprosic
o sterowniki, przynajmniej u mnie tak jest.
= Janusz =
= jangol_at_poczta.fm =
= jangol_at_dumb.iinf.polsl.gliwice.pl =
= jangol_at_box43.gdn.pl =
= ICQ UIN: 17523111 =