Re: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Padre (legzio_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 07:57:01 MET

Hi,

Nie wiem jak bedzie... Przenioslem sie z kontem do banku slaskiego. Maja tam
siec
z calego kraju nie wiem od kiedy (na pewno od conajmniej 1,5 roku).
Stan konta mozna sprawdzic w dowolnym bankomacie BSK w kraju, albo telefonic
znie
przez 0800. Ostatnio dostalem program HOME CASH umozliwiajacy zdalne (przez
siec) zarzadzanie
wlasnym kontem. I jak na razie to we wszystkim bije na glowe pko bp.

--
Pozdro.
Padre.