Re: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.poczta.KILLER.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 16:36:58 MET

Padre <legzio_at_polbox.com> w artykule news:83qck7$b8c$1_at_h1.uw.edu.pl pisze...
| Na domiar zlego, na koncie mialem jakies 300zl, a oni zrealizowali w
| poltorej godziny 11 czekow, po
| 1000zl kazdy (w 11 roznych oddzialach w Warszawie - ONI NIE MAJA SIECI
| KOMPUTEROWEJ).

Sam nie mam rachunku w PKO BP, ale słyszałem, że podobno ładują (władowali)
kupę kasy w komputeryzację ("zsieciowanie") wszystkich swoich oddziałów.
Jest więc nadzieja, że za jakiś czas PKO BP będzie dla odmiany najlepiej
skomputeryzowanym bankiem. Informacja o stanie konta będzie uaktualniana
po każdej operacji i dostępna NATYCHMIAST w każdym zakątku Polski.
To samo zapewne dotyczyć będzie blokady konta, etc.

Ile w tym prawdy - nie wiem. Kumpel ma tam rachunek i mi tak mówił.
Radzę popytać bezpośrednio w banku.

--
+- lek. med. Krzysztof Czuryło                        -+
+- Akademia Medyczna w Gdańsku & Politechnika Gdańska -+