Odp: Dziwne zachowanie Belinei

Autor: Kacalka (kacalka_no_spam_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 07:58:01 MET

Użytkownik Tomash <tomash_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:_Nx84.927$W3.24978_at_news.tpnet.pl...
> Witam
> Czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał się z czymś takim jak
zawieszanie
> się monitora?
> Pracuję z pięcioma (pracownia komputerowa) 15" Belineami (chyba 102010). W
> takcie uruchamiania pod NC starych dosowych gierek lub przy wychodzeniu z
> gry do NC (lub np. przy starcie Scandiska po restarcie po niepoprawnym
> zamknięciu WIN 95) monitor gaśnie (chociaż świeci się ZIELONA lampka).
Teraz
> trzeba go wyłączyć i załączyć i obraz się pojawia. Dzieje się tak na
> wszystkich pięciu sztukach.
> Dziwne...
> CZy ktoś z Was spotkał się z czymś takim?

Mam dokladnie to samo. Rzecz sie dzieje gdy monitor przelacza sie pomiedzy
roznymi rozdzielczosciami,choc nie zawsze. Nie mam pojecia co z tym zrobic.
Od dluzszego czasu wybieram sie z tym do serwisu.