Odp: AWE64 i WaveSynth-WG

Autor: Marcin (markuch_at_promail.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 19:04:27 MET

>Witam...
>
>Posiadam SoundBlastera AWE64 Value, i mam problem z zainstalowaniem opcji
>WaveSyn-WG. Przy probie instalacji wyskakuje komunikat informujacy ze
>minimalne wymagania sprzetowe to AmdK5-75Mhz. Ja posiadam Amd K62 300 Mhz,
>wiec moze problem tkwi w czym innym ????
>Czy wersja Value wogule posiada to opcje ???
>__________________

wszystko jest OK z Twoim sprzetem :) potrzebujesz tylko
odpowiedniego patcha do instalatora AWE64 ktory to blednie
rozpoznaje procki AMD ( podobno istniala zmowa creativa z wszechwladnym
intelem ) - bylo nie bylo Creative i jego karty sa najpopularniejsze na
rynku
co napedzalo nomenklarure posrednio intelkowi ...

jak mialem 200 K6 i AWE64 to pozyczylem na proces instalacji iP133 -
i po instalacji zamienilem na AMDka i wszystko bylo pieknie :)))

patcha znajdziesz w sieci .. qurcze adresow nie pamietam

marcin