Re: Warszawski rynek sprzetu komputerowego (gdzie kupic monitor?)

Autor: Paweł Ignatowicz (ignat_at_alpha.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 21:13:55 MET

Robert Kozicki napisał(a) w wiadomości: ...

>1. Jak dotąd TYLKO OPTIMUS sprzedawał serwery i stacje graficzne bez cache
>na płycie (486 i Pentium) mówiąc że komputery mają dużo RAM więc cache nie
>trzeba (geniusz jakiś powinien to rozpropagować jakież oszczędności by
>były).

Bez komentarza ...

>2. Jak mastah z Optimusa (szef oddziału na miasto wojewódzkie, CNE itd)
>instalował novella to zapomniał podać hasła admina do sieci w firmie gdzie
>to robił a później wogóle zapomniał hasła admina i przeinstalował novella
>kasując oczywiście wszystkie zbiory użytkowników (był wielce zdziwiony
>sytuacją - księgowa w tej firmie bardziej).

Facet albo musiał być nietrzeźwy, albo jakiś niedouczony, ale tak niestety
może się zdarzyć także w innych firmach - to że akurat doświadczyłeś tego ze
strony Optimusa to w sumie przypadek :-)

>3. Plombują komputery (proponuje plombować banknoty jak się Im płaci -
>pomysł podobnie poroniony).

Faktycznie .... moim zdaniem firmy, które plombują komputery nie traktują
klienta poważnie ....

>4. Sprzedawcy nie znają się na niczym (bredzą przy odpowiedzi na podstawowe
>pytania)

Tak jest prawie wszędzie ....

>5. 2 drukarki atramentowe oddane do serwisu pojechały w końcu aż do Nowego
>Sącza i wróciły po kilku tygodniach z opisem "nie da się zreperować. Jeżeli
>jest na gwarancji wydać nowe, jak nie to oddać te". Uniwersalny serwis
>przepraszał że naprawił tylko jedną od ręki bo drugą zrobią dopiero jutro
bo
>już po 17:00.

Tak też jest w wielu serwisach ....

>6. Ceny... przemilczę.

Ten punkt niestety to kolejny minus dla Optimusa. Ich ceny są na topie :-)
Żeby jeszce można było stwierdzić, że płaci się za markę, a tu nie ma takiej
możliwości ...

>7. Pewien przedstawiciel często do mnie wydzwania jak ma kłopoty z novelami
>klientów (ma 3 CNE i kliku CNA na stanie)

Ratuje się człowiek jak może :-)

Pozdrawiam

--
Paweł Ignatowicz