Odp: AMD K6-III a Celeron

Autor: Radosław Tatarczak (ratat_at_zrit.olsztyn.tpsa.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 16:51:55 MET

> No i wlasnie zrobiles z siebie durnia. Wg. Ciebie C500 z TNT1 ma byc
> szybszy niz K6-400 z V3? Najwyrazniej zdarzyl Ci sie upadek na glowe w
> dziecinstwie... Zamien karty miejscami i odpal wtedy - gwarantuje Ci, ze
> na K6 bedziesz mial problem z graniem w 800x600 (a na Celeronie z V3
> powinienes w Unrealu miec w 1024 circa 45-50fps). Pomijam juz roznice w
> rozmiarze RAM. Smiech na sali i tyle.

W kwestii smiania sie proponuje zapoznac sie z ostatnim zdaniem "Rewizora"
M.Gogola;))))
Tylko ze moj bogaty kolego, ja za podobna cene wole kupic K6-III 400_at_450 +
V3 2000 niz Cel 400_at_500 + TNT 1. Przestanmy wiec prowadzic taka "akademicka"
dyskusje, lepiej mowmy o stosunku cena/szybkosc, bo chyba wiesz ze Polska to
nie USA i podobnie jak ja wiekszosc z nas ma ograniczone zasoby i kazdy
stara sie kupic, aby bylo jak najtaniej za jak najszybciej. Chyba ze nie
masz zadnych problemow z pieniazkami (sam sobie przecze, gdybys ich duzo
mial to juz dawno mialbys Athlona, chyba ze wolisz "stabilnego i
bezblednego" Koperka:)))
pozdrawiam
R.T.
PS Popatrz oto list w ktorym nie obrazilem ogolem posiadaczy Celeronow, co
Tobie prawie sie udalo w stosunku do posiadaczy AMD;)