Re: Droższe impulsy

Autor: MikeTNK (tnk_at_kki.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 15:39:46 MET

Sebastian <fat_at_sys.com.pl> w artykule
news:2Ql84.84227$Oo3.1930339_at_news.tpnet.pl pisze...
> juz zaczelismy!!!!!!
> nasza siec a [juz?????] 5 osobnikow i lacze stale do netu
> i wychodzi to nas ok 50 pln/ miesiac na lebka!!!!!
> a wy modemowcy jakbyscie sie zebrali to byscie z pewnoscia tez sobie cos
> wykombinowali zamiast tylko narzekac!!!!!

Zrobię Ci małe wyliczenie. U mnie w bloku powiedzmy że znalazło by się 5
osób chętnych na Inet (więcej chętnych z mojej okolicy nie wyciągnę). Żeby
transfer był jakiś logiczny łącze minimum 128 kbps. W Polboxie (jedyny
provider na tyle blisko że da się jeszcze jakoś łącze poprowadzić) takie
łącze kosztuje w okolicach 800 zł miesięcznie co daje nam 800/5 = 160 zł
miesięcznie na łebka za szybkość w okolicach 25 kbps. I co - opłaca się
????? Wg mnie nie. Już chyba lepiej by było żeby sobie każdy His'a założył.
Inna możliwość to niejaka firma SOS - abonament u nich wynosi 50 zł + Vat za
łącze 64 kbps (dla jednego user'a) tylko że oni jakoś nie kwapią się do
podłączania a to dlatego że potrzebują co najmniej 100 osób w promieniu 2
km. No i ostatnia możliwość na którą teraz czekam - Internet w PTK. Podobno
mają ruszyć w okolicach Marca (wtedy spodziewają sie dostać koncesję) i
liczę że w okolicach Czerwca będzie można się już normalnie podłączyć. Tak
więc nadal będę narzekał na działania Telekomuny :-P

MikeTNK