Re: UDMA66 to pic na wode czy nie?

Autor: Piotr (piotr_at_narccomp.cjb.net)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 15:42:07 MET

Użytkownik Robert Kowalski <robert.kowalski_at_lama.org.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:83soe6$1a97$1_at_news.ipartners.pl...
> Witam
>
> Nabyłem wczoraj sobie płytę ABIT BE6 II i HDD IBM DPTA372050
> Aby porównać prędkości, ściągnąłem najnowszą Sandrę i zrobiłem Benchmark
na
> starej płycie ABIT BH6 i starym HDD IBM DJNA 370910 - Win98
> Oto wyniki dla UDMA 33
> Nowy HDD
> 13750
> Stary HDD
> 10650
>
> No dobra myślę sobie to na UDMA66 będzie koło 20000 ;))
>
> Instalka nowej płyty, Win98 SE, sterowniki UDMA66.

> [...]
Nie Pic na wode transfer uzyskuje 66 na jeden dysk i po 33 na dwa dyski (u
mnie BE6)
ale pomiar musi byc dokonywany w odczycie bezposrednim dysku sektor po
sektorze
inaczej to jest wina czasu dostepu i programow mierzacych.
przetestuj programem do testowania transferu z CD czytajac twardy.