Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 02:07:17 MET

On Wed, 22 Dec 1999 07:49:07 GMT, "Bankowy" <arpad_at_polbox.com> wrote:

>Eeee, a juz myslalem ze nie zyjesz... :-)
Surprise!!!!

>Nie chodzi o pocieszanie... Tylko IMO z AOpenem jest mniej klopotów niz z
>Abitem... Ile razy flashowales bios... a o uspieniu nadal nie ma mowy (wiem
>zaraz powiesz ze tego nie potrzebujesz, ale ja tak...) Aha ja jade na biosie
>z konca 98 roku lub z poczatku 99 i wszystko jest ok...
Zmartwie Cie, zmienialem BIOS raz i to bardziej przez ciekawosc (no
byly male klopoty z duzym dyskiem, ale w tym wypadlu upgrade nie byl
potrzebny). Teraz mam z powrotem BIOS, ktory dostalem z fabryki. Jest
OK. Inna sprawa jest, ze to chyba dobrze, ze firma dba i robi nowe
wersje.
A co do AOpen to jek sie ma taktowanie AGP. Chyba wreszcie znalazles
te zworki :-). Nie ma to jak "porzadna" instrukcja sdo MB.

>Zeby wszystko bylo jasne uwazam ze Abit BH 1.1 jest bardzo dobra plyta dla
>overclockowców, ale dla normalnego czlowieka (czytaj laika moze byc
>klopotliwa)...
Jak Cie znam, to sam chetnie bys popedzil swojego celka na 100Mhz...

>Aha, fakt mam AOpena ale moim idealem jest Asus P3B-F...
Co niezadowolony z AOpena ? Jedyna plyta, ktora mi teraz imponuje to
ASUS (bnie pamietam symbolu) z IEE1394. Tak mi sie marzy Kamera DV a
do tego FireWire musi byc musowo.

Pozdrowka
GLide

>P.S. Wesolych swiat... pewnie sie zmajlujemy to zloze obszerniejsze
>zyczenia.
Taaaa. Sie rozumie.