Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 08:49:07 MET

>Eeee tam..... Pocieszasz sie ;-)
>Nie pamietam kiedy mi sie ostatnio niebieski ekran pokazal....

Eeee, a juz myslalem ze nie zyjesz... :-)
Nie chodzi o pocieszanie... Tylko IMO z AOpenem jest mniej klopotów niz z
Abitem... Ile razy flashowales bios... a o uspieniu nadal nie ma mowy (wiem
zaraz powiesz ze tego nie potrzebujesz, ale ja tak...) Aha ja jade na biosie
z konca 98 roku lub z poczatku 99 i wszystko jest ok...

Zeby wszystko bylo jasne uwazam ze Abit BH 1.1 jest bardzo dobra plyta dla
overclockowców, ale dla normalnego czlowieka (czytaj laika moze byc
klopotliwa)...
Aha, fakt mam AOpena ale moim idealem jest Asus P3B-F...

>Pozdrowka
>GLide

Pa.
P.S. Wesolych swiat... pewnie sie zmajlujemy to zloze obszerniejsze
zyczenia.

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy