Re: jaki kupic w miare tani sprzet...

Autor: Bankowy (arpad_at_polbox.com)
Data: Fri 24 Dec 1999 - 09:25:41 MET

>OK. Inna sprawa jest, ze to chyba dobrze, ze firma dba i robi nowe
>wersje.

Ta robi bo są byki... czy to dobrze...? Na dodatek zaraz potem wycofuje je
bo źle dzialają... heh... super...

>A co do AOpen to jek sie ma taktowanie AGP. Chyba wreszcie znalazles
>te zworki :-). Nie ma to jak "porzadna" instrukcja sdo MB.

Sciagnalem sobie z i-netu pożądna instrukcje... To ze ja nie dostalem z
firmy to nie znaczy ze nie daja jej producenci... Musial by sie tu
wypowiedziec ktos kto pracuje w serwisie...

>Co niezadowolony z AOpena ?

Zadowolony, gdyby tak nie bylo to bym ja klol nie chwialil... Tyle ze P3B ma
STR, a to mnie kreci...

>Pozdrowka
>GLide

Pa... Glidziu...

P.S. Kurcze Glidziu, zrób coś z polskimi znakami... Ja rozumiem że Ty nie
korzystasz ale ja tak... Zawsze jak Ci odpisuje to wywala mi polskie
znaki... Muszę poprawić i jeszcze raz wysłać żeby było dobrze...

e-mail: Bogdan.Skorupka_at_ien.pw.edu.pl
                    UIN: 44877025
                    Nick: Bankowy