Odp: AMD vs AGP

Autor: Piotr Derlacki (Bluto) (bluto_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 22:13:05 MET

Użytkownik Tomasz J. Waszkiewicz <elite_at_positive.net.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:p5484.81421$Oo3.1870813_at_news.tpnet.pl...
> Agp jak i intelowski Slot-1
> to badziewny standard jesli chodzi o mechanike zlacza gdyz po kilku
> wlozeniach karty w gniazdo pekaja metalowe styki i gniazdo jest do dupy

Pieprzysz jak potluczony. Pracuje w sewisie i setki razy zakladam
procesory i karty AGP do plyty ktora lezy na blacie. Nigdy odkad pracuje z
AGP i Slot1 nie udalo mi sie uwalic zlacz poprzez zwykle, wielokrotne
wkladanie i wyjmowanie kart (procesorow).

> Pozatym karta potrafi wyleciec z gniazda w trakcie transportu co tez
jest
> wada tego zlacza.

W przypadku AGP to prawda. Ale zazwyczaj dzieje sie to w przypadku
komputera zlozonego w chlamowatej obudowie (powstaja tam czasem
naprezenia, ktore przy lekkim udarze potrafia wywalic czesc karty z
gniaza. I o ile podobna sytuacja w przypadku PCI nie ma wielkiego
znaczenia, to w AGP z racji swojej budowy ma duze).

No comments. Fanatyk : )