Re: AMD vs AGP

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 14:10:45 MET

yamma napisał(a) w wiadomości: ...
>Cze!
>Słyszałem, że procki z serii AMD K6-2 i karty AGP gryzą się jak diabli
(mało
>która gierka na tym pójdzie). Czy to prawda?
>yamma

prawda lezy po srodku.
Agp jak i intelowski Slot-1
to badziewny standard jesli chodzi o mechanike zlacza gdyz po kilku
wlozeniach karty w gniazdo pekaja metalowe styki i gniazdo jest do dupy
Pozatym karta potrafi wyleciec z gniazda w trakcie transportu co tez jest
wada tego zlacza.
Tworzac AGP zastosowal bym analogiczna konstrukcje jak w gniazdach PCI gdzie
nie wystepowaly problemy natury mechanicznej.
Coz intelowski wymysl odbija sie wszystkim czkawka.