Re: AMD vs AGP

Autor: Tomasz J. Waszkiewicz (elite_at_positive.net.pl)
Data: Thu 23 Dec 1999 - 12:05:02 MET

>Pieprzysz jak potluczony. Pracuje w sewisie i setki razy zakladam
>procesory i karty AGP do plyty ktora lezy na blacie. Nigdy odkad pracuje z
>AGP i Slot1 nie udalo mi sie uwalic zlacz poprzez zwykle, wielokrotne
>wkladanie i wyjmowanie kart (procesorow).

Przekonalem sie o tym wielokrotnie gdy po kolejnym wlozeniu karty mialem
tylko 8 sygnalow po czym komputer startowal ale bez grafiki. Moze ten
problem teraz nie jest taki czesty ale pare lat temu wyrobil u mnie silna
awersje do tego typu zlacz.
Na wlasne oczy widzialem powyginane do srodka druciki w zlaczu AGP i to nie
w bylejakiej plycie typu PCChips tylko w Microstarze MS-6x costam.