Re: Lexmark Z11 na notebook'u Toshiby

Autor: Daniel Mróz (beorn_at_cyberdeck.digital.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 20:00:16 MET

On Wed, 22 Dec 1999 10:08:41 GMT, Tomasz Machalski <tmachal_at_sawan.com.pl> wrote:
> A czy port ustawiony jest na ECP lub EPP? W mojej starutkiej Toshibie
> (T2110) mam trzy mozliwosci: Standard, ECP i EPP. Skaner ruszyl dopiero
> na EPP. Prawdopodobnie drukarka wymaga dwukierunkowej transmisji.
Nie pamietam dobrze, ale probowalem chyba obu (to nie jest moj
sprzet). Jutro sprawdze jeszcze raz dla pewnosci.

> BTW. Co sadzisz o tej drukarce? Czy brak mozliwosci wlozenia dwoch
> nabojow z tuszem (kolor i czarny) bardzo przeszkadza?
Szczerze sie przyznam, ze nie wiem gdyz, jak juz napisalem, nie jest
to moj sprzet. Qmpel jednak nie narzekal. Moj sasiad ma jednak Canon
BJC1000, gdzie tez jest tylko jeden cardridge i wlasnie przedwczoraj
drukarka zaczela mu drukowac na zolto zamiast na czarno...

Pozdrawiam i dziekuje za pomoc
Beorn

Daniel `Beorn' Mróz                             http://127.0.0.1/beorn
beorn_at_alpha.pl