Re: Lexmark Z11 na notebook'u Toshiby

Autor: Tomasz Machalski (tmachal_at_sawan.com.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 11:08:41 MET

> Mam drukarke Lexmark Z11 podlaczona do notebook'a Toshiby. Przy
> probie wydrukowania czegokolwiek spod Windows Dostaje komunikaty o
> braku papieru (pomimo, ze jest i ma "przepisowa" grubosc) czy braku
> drukarki. Na probe drukowania czegos spod DOSa (dir > lpt1) drukarka
> nie reaguje (podejrzewam, ze jest to GDI). Ta sama drukarka podlaczona
> do innego komputera tym samym kablem dziala bez problemow. Co moze byc
> przyczyna takiego zachowania? Czyzby uszkodzony port rownolegly w
> book'u?

A czy port ustawiony jest na ECP lub EPP? W mojej starutkiej Toshibie
(T2110) mam trzy mozliwosci: Standard, ECP i EPP. Skaner ruszyl dopiero
na EPP. Prawdopodobnie drukarka wymaga dwukierunkowej transmisji.

BTW. Co sadzisz o tej drukarce? Czy brak mozliwosci wlozenia dwoch
nabojow z tuszem (kolor i czarny) bardzo przeszkadza?

--
Pozdrawiam,
Toomy