Re: "kochane" PKO BP (czyt. znienawidzone)

Autor: Padre (legzio_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 12:28:49 MET

I oddzial w Warszawie... Mialem tam konto dopoki nie buchneli mi czekow.
Blokowalem konto, a w okienku obok facet realizowal moj skradziony czek.
Potem wmowili mi, ze kasjerka zrealizowala czek 2 minuty przed zastrzezeniem
(a prawda jest
taka, ze sami sie kryja, bo zastrzegalem czeki przed otwarciem oddzialu).
Na domiar zlego, na koncie mialem jakies 300zl, a oni zrealizowali w
poltorej godziny 11 czekow, po
1000zl kazdy (w 11 roznych oddzialach w Warszawie - ONI NIE MAJA SIECI
KOMPUTEROWEJ).

WSZYSTKICH PRZESTRZEGAM!!!!! PKO BP TO MOLOCH, DLA KTOREGO
KLIENT JEST NICZYM !!!!!!!!!!!!!!! (Poznalem to niestety na sobie
(((((((( )

PS. Zabierajcie stamtad swoja kase, poki jeszcze mozecie.

--
Pozdro.
Padre.
Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com> wrote in message
> Tak przy okazji - moge prosic o jakies opinie nt. konta pocztowego w
> PKO BP?

Mam w I o/Warszawa  i jestem zadowolony.
na nastepny dzien po ksiegowaniu ok 12:15 wyciag jest w skrzynce.
Oszczedza mi to sporo czasu i wiem co sie dzieje na koncie.
za  1,50 to naprawde warto.
Ale podobno sa oddzialy w których nie jest tak rózowo,
Napisz w którym oddziala masz konto, to moze ktos
powie dokladniej czego mozesz oczekiwac.
    BAH