Re: Polskie znaki a DOS

Autor: Robert Pyzel (rpyzel_at_polbox.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 11:37:03 MET

On Tue, 21 Dec 1999 21:45:05 GMT, "Jacek Szmit" <jacek_at_someone.box>
wrote:

>Jak spowodowac aby drukarka iglowa (Star LC24-100 lub Panasonic KX-P1150) drukawala spod DOS'a
>polskie znaki.
>Prosze o szybka odpowiedz.

Masz kilka możliwoœci
a) program drukarki lub przełšczniki pozwalajš jš przestawić na Latin2
czy Mazovie
b) wymienić eprom drukarki, wiele firm się tym zajmowało w czasach DOS
(ja swojš przerobiłem w Infotechu) teraz nie wiem czy ktoœ się w to
bawi
c) zainstalować jakiœ program rezydetny (PrintPol czy inny) który umie
przerabiać znaczki "w locie". Był post na ten temat na pl.comp.ogonki
cytuję
"Użytkownik Danny <danielsamxx_at_poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:8Sf14.13257$Oo3.332847_at_news.tpnet.pl...
> [...]
> definitywnie i w beznadziejnie prosty sposób, choć nikt na to nie wpadł,
> bo pytałem o to ze dwa lata temu. Potem miałem przerwę, ale przeglądałem
> archiwum i nic nie znalazłem oprócz kolejnych pytań o to samo.
>
> Teraz poproszę po dwa piwa od każdego nieszczęśnika...
>
> Używamy oczywiście jakiegoś DOS-owego rezydenta typu mazdruk, printpol,
> inspol czy unilaser.
> A we właściwościach naszej drukarki (szczegóły-ustawienia portu)
> ODHACZAMY "Buforuj zadania DOS" i nawet restart nie jest potrzebny.
> Wszystko. Na wydruku mamy nasze rejowsko-kochanowskie piękne ogonki."

__
Buy a Pentium so you can reboot faster.
  Robert Pyzel rpyzel_at_box43.gnet.pl z konta w pracy