riva tnt

Autor: kamil (rzezbiarz_at_hotmail.com)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 02:11:33 MET

kupilem bratu komputer do gier, choc sie juz nie orientuje w "nowosciach".
brat mi placze, ze zle mu chodzi wiekszosc gier. sprawdzilem i
rzeczywiscie. nfs3 jakos sie slimaczy, gra o boksie (jakas nowa) uruchamia
sie tylko na czesci ekranu (nie w oknie!) a nie full screen - dodatkowo
postacie w grze czesto przez ulamek sekundy nie sa teksturowana i boksuja
sie "szkielety". half-life sie wiesza albo sam od siebie wyskakuje do
systemu. generalnie gry 3D chodza do chrzanu.

sprzet nie jest moze ostatnim krzykiem mody: riva tnt 16mb, amd k6-2 350
(nie krecony), fic 503+, 64 MB ram, sb awe64 ale na moje oko powinien sobie
z tym spokojnie radzic. moje podejrzenia wzbudza ciagly konflikt miedzy
karta graf i mostkiem PCI (wykazuje go menadzer urzadzen, choc nie ma
wykrzyknikow). komp chodzi na win95 bo win98 wogole nie daje sie
zainstalowac - pierwsze uruchomienie konczy sie komunikatem "blad ochrony
syst windows".

pyt1
co to moze byc???

pyt2
co w najblizszym czasie bratu zmodernizowac? karte, procka czy dolozyc
pamiachow? brat jest mlody i glownie gra.

thx
kamil