Re: riva tnt

Autor: PiKo (P.Konczak_at_gdynia.multinet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 02:38:45 MET

Użytkownik kamil <rzezbiarz_at_hotmail.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:01bf4c19$44b3f140$1713a0d4_at_default...

> sprzet nie jest moze ostatnim krzykiem mody: riva tnt 16mb, amd k6-2 350
> (nie krecony), fic 503+, 64 MB ram, sb awe64 ale na moje oko powinien
sobie
> z tym spokojnie radzic. moje podejrzenia wzbudza ciagly konflikt miedzy
> karta graf i mostkiem PCI (wykazuje go menadzer urzadzen, choc nie ma
> wykrzyknikow). komp chodzi na win95 bo win98 wogole nie daje sie
> zainstalowac - pierwsze uruchomienie konczy sie komunikatem "blad ochrony
> syst windows".

IMHO niepotrzebnie (bo stare) zainstalowano drivery plyty glownej do AGP i
gryza sie z driverami karty oraz z win98

jezeli mostek PCI wyswietlony jest jako nierozpoznany (znak zapytania a pod
nim nazwa "PCI Bridge" to winda nie rozpoznala prawdopodobnie Power
Management Controler na plycie - trzeba doinstalowac sterowniki dostarczane
z plyta.

Nawiasem mowiac widzialem juz kilka kompow z "powaznych firm" z takimi
niedorobkami

> pyt2
> co w najblizszym czasie bratu zmodernizowac? karte, procka czy dolozyc
> pamiachow? brat jest mlody i glownie gra.

ja bym dolozyl wszystkiego

PiKo