Re: www.najtaniej.w.pl

Autor: Marek Dalke (mdalke_at_kki.net.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 00:47:42 MET

Sorry , ale opieranie porównan cenowych na "erze Komputera" troche mnie
zdziwilo, bo po pierwsze ceny te NIE SA aktualne w dniu wydania ery ( czas
od zlozenia materialu w redakcji do czasu wydruku to ponad dwa tygodnie, a
to w tej branzy to naprawde duzo czasu), po drugie sprzedawcy oferujacy sie
w "Erze" czesto celowo zanizaja cene, gdyz zawsze moga sie tym faktem
wywinac, a zaplacisz i tak "cene dnia"
    Moim zdaniem ceny z "Ery" nie odzwierciedlaja absolutnie tego co na
rynku sie dzieje.

Ale to tylko moja opinia do ktoorej chyba mam prawo

Użytkownik Jacek Chmielewski <nic_at_poczta.fm> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:4f5fOBmiz4drYbEfUo4SMrhSReDB_at_4ax.com...