Philips CDRW460 i RW

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 23:00:24 MET

Witam.

Właśnie dostałem pare krążków CD-RW (dzięki Wiktor :-)
i niestety nie było mi dane ich ponagrywać :-(
Przy próbie formatowania pod PacketCD wywala się komunikat o błędzie:
====
A GRI error "Open Track", TAO occurred in the function "Focus servo
failure".
====
Przy próbie nowmalnego nagrania RW jako CD-R również pojawia się błąd
o podobnej treści "Tracking servo failue".
Płytki są Lead Data czyli raczej słabej marki i tu mam pytanie czy
powyższy problem wynika z wady nagrywarki czy niskiej jakość płytek RW ?

ps. CD-R nagrywają się bez problemu.

--
Pozdrawia
file://==PhoeniX==\\