Odp: Philips CDRW460 i RW

Autor: Birdy (birdy1_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 19:10:15 MET

> Płytki są Lead Data czyli raczej słabej marki i tu mam pytanie czy
> powyższy problem wynika z wady nagrywarki czy niskiej jakość płytek RW ?

Mysle, ze plytki raczej nie. Faktycznie na jednej moze cos nie wyjsc - ale
na kilku ? Ja nagrywam CD-RW na plytce firmy "Intenso" (chyba nie
jest za bardzo znana) i zawsze mi sie "udaje". Mysle, ze cos jest nie tak
z nagrywarka. Dla pewnosci mozesz kupic plytke CD-RW jakies
lepszej firmy i wtedy sprawdzic.

--
Pozdrawiam
       Birdy