Odp: Philips CDRW460 i RW

Autor: Mis (krzyre_at_box.43.gnet.pl)
Data: Wed 22 Dec 1999 - 08:30:37 MET

Użytkownik PhoeniX <najbergg_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83otdo$c41$9_at_okapi.ict.pwr.wroc.pl...
> Witam.
>
> Właśnie dostałem pare krążków CD-RW (dzięki Wiktor :-)
> i niestety nie było mi dane ich ponagrywać :-(
> Przy próbie formatowania pod PacketCD wywala się komunikat o błędzie:
> ====
> A GRI error "Open Track", TAO occurred in the function "Focus servo
> failure".
> ====
> Przy próbie nowmalnego nagrania RW jako CD-R również pojawia się błąd
> o podobnej treści "Tracking servo failue".
> Płytki są Lead Data czyli raczej słabej marki i tu mam pytanie czy
> [...]

Mam też tą nagrywarkę, ale do nagrywania CDRW używam tylko TDK. A jaką masz
wersję PackedCD? Bo tylko jedna chodzi, bodajże 1.85 czy coś takiego, używam
go bez problemu. Jak chcesz, mogę przesłać na priva.

--
Pozdrawiam
Krzysztof Renusz