Re: Pora kupic modemik, ale jaki?

Autor: Jarosław Kamper (jarekkam_at_bydgoszcz.home.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 22:42:13 MET

Zbigniew Piotrowski wrote:

> tego czasu chce kupic tego acorpa, tylko chce wiedziec, czy nie bedzie mnie
> to kosztowalo za duzo nerwow....
> Aha, i czy bedzie dzialal pod linuxem, ale to nie jest najwazniejsze...
> Ma miec ludzki tranfser!!!

Hehehehe... Powinni mi płacić za reklamę tych Acorpów ;-)))
A więc: Acorp EMS (zewnętrzny, leżący) cena ~250zł - to już zapewne
wiesz ;-)
Pod Linuxem też działa (u mnie, a i kolega z tym modemem podesłał spod
L. message).
Ten kolega właśnie ma tandetną linię (na 100%) lub nową PCMkę
(max.33600) i na Z. Spiricie miał transfery 14400-33600 (powyżej 33600
połączenia nie trwały dłużej niż 90 sekund) + co chwila zrywane
połączenia!!! Teraz prędkości 33600 i więcej to norma (max. chyba 45333)
ale żadnych zerwanych połączeń!!! Ja akurat zażyczyłem sobie centralę
cyfrową i mam zawsze 49333 czasami 50666. Co to są zerwane połączenia?
;-)))
Obsługuje Callback bez żadnych problemów (na podstawowym stringu ze
strony Callbacku).
Instalacja bezproblemowa (pod W.), a pod L. wystarczy znajomość tematu
;-)))
Jedynym problemem jest bitware: SuperVoice (chyba 16-bitowy) - musi być
w standardowym katalogu ;-(
Najlepszy chyba będzie na Rockwellu (ten na Conexancie - stojący -
sprawiał problemy).
Pozdrawiam

--
               Jarosław Kamper