Re: Pora kupic modemik, ale jaki?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 15:31:16 MET

Użytkownik Włodek Wojtiuk <wojwlo_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:hwT64.69743$Oo3.1598156_at_news.tpnet.pl...

> Zbigniew Piotrowski napisał(a) w wiadomości:
> <83g14s$5n6$1_at_sunsite.icm.edu.pl>...
> kiolka
> To ich pogoń, w klika dni mogą wszystko sprawdzić ...
Ta, ale juz kupilem callbcka na miesiac, a miro musze oddac jutro, wiec
musze cos miec, a uklad jest taki, ze firma oddaje kase, ale jak kupie usr
to beda marudzic, a ja chce miec spokoj. Nie omieszkam pogonic topneta, a do
tego czasu chce kupic tego acorpa, tylko chce wiedziec, czy nie bedzie mnie
to kosztowalo za duzo nerwow....
Aha, i czy bedzie dzialal pod linuxem, ale to nie jest najwazniejsze...
Ma miec ludzki tranfser!!!