Odp: s3virge 325 nowsze drivery

Autor: Kosiarz (koszni_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 02:07:08 MET

> podmien BIOS i sciagnij drivery od Diamonda
> http://mops.uci.agh.edu.pl/~mrosiek/diamond.html
>

> Marek Nazarko

Yo! to znowu ja
dzięki za odzew i w ogóle..., Twoja odpowiedź spowodowała powstanie
nowych pytań:
jat to podmień? wprawdzie bios karty jest na podstawce, ale
skąd wziąć nowy /i do tego Diamonda? - wiem o połaczeniu tych firm.../
a jeśli diamonda to jaki? monster 3d ;))
z pozdrowieniami
Kosiarz

--
WWW + e-mail + PERL + PHP  -  320zl/rok  - http://rubikon.pl