Re: Odp: s3virge 325 nowsze drivery

Autor: Jacek Gutkowski (jgutkowski_at_lucent.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 14:45:55 MET

Kosiarz wrote:
> Yo! to znowu ja
> dzięki za odzew i w ogóle..., Twoja odpowiedź spowodowała powstanie
> nowych pytań:
> jat to podmień? wprawdzie bios karty jest na podstawce, ale
> skąd wziąć nowy /i do tego Diamonda? - wiem o połaczeniu tych firm.../
> a jeśli diamonda to jaki? monster 3d ;))
> z pozdrowieniami
> Kosiarz

Pod podanym linkiem znajdziesz pliki *.bin - sa to wlasnie biosy zgrane z kart
Diamonda.
Biosy te pochodza z kart posiadajacych taki sam procesor graficzny (tj. virge
325).
Po zgraniu tych plikow musisz zaopatrzec sie w odpowiednia kostke Epromu (opis
na podanej stronie) i znalezc kogos z programatorem epromow.

Sam mam jeszcze w starym komputerze karte ExpertColor z tym procesorem z
podmienionym Biosem od Diamonda. Karta dziala troche szybciej, ale jak ktos Ci
juz napisal - najwiekszy zysk jest z samych sterownikow. Sa po prostu o niebo
lepsze od tych pierwotnych.

Pozdrawiam,
Jacek