Re: nagrywarki CD

Autor: gandhi_at_ikar.mps.com.pl
Data: Tue 21 Dec 1999 - 14:28:55 MET

Od kilku tygodni ciesze sie nagrywarka SAMSUNGA CD-R/RW SW-206 i jak na
razie jest naprawde w porzadku. Na nagranych kilkanascie plytek skopalem
tylko jedna - i to przez swoja nieuwage. Jedyny minus tej nagrywary to
mala ilosc oprogramowania do wypalania plytek ja obslugujaca. Ja sie
bawie EasyCD Creatorem, a jak na poczatek jest wsam raz. Polecam. Sam
koszt nie powinien byc wiekszy od 1000 zl. Jeszcze jedno - predkosci:
CDR: max 6x, CDRW: max 4x, CD: max 24x.