Re: COM - jeszcze raz !!!!!!!

Autor: Dark Rider (NOSPAMrider_at_krakow.cc)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 12:49:13 MET

Sasza napisał(a) w wiadomości: ...
>Próbowałem połączyć dwa komputery przez kabel szeregowy. Używałem do tego
>program dostępny w windowsach - bezpośrednie połączenie kablowe. Niestety

(...)
>od czasu do czasu przesłać kilka bajtów na drugi komputer. Może da się to
>jakoś zrobić typu copy RS232: :-). Bardzo proszę o pomoc. Za odpowiedzi
(...)

mozna w dosie zaladowac odpowiedni programik ze starszej wersji dosa,
na komputerze ktory ma robic jako serwer uruchamia sie intersvr.exe
na kompie ktory bedzie ciagnal, kopiowal czy uruchamial interlnk.exe
dokladny opis jest w helpie
jak napisalem to jest w starszej wersji dosa i nie pamietam czy to dobrze
dziala na partycji fat32 (chyba nie :-(( ) bo b. dawno sie tym nie bawilem
ale kiedys pare razy uzywalem tej metody...

ale najpierw sprawdz moze ten kabelek ? bo mimo wszystko powinno to dzialac,
polaczenia w szeregowym:
9 pin 25 pin 25 pin 9 pin
===== ====== ====== =====
pin 5 pin 7 <------> pin 7 pin 5