COM - jeszcze raz !!!!!!!

Autor: Sasza (sternik_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 08:53:24 MET

Próbowałem połączyć dwa komputery przez kabel szeregowy. Używałem do tego
program dostępny w windowsach - bezpośrednie połączenie kablowe. Niestety
ten program jest lekko mówiąc do dupy. Zawsze coś jest nie tak, albo
protokół, albo że kable jest uszkodzony. Jest jakiś program, umożliwiający
przesyłanie plików przez RS232. Nie potrzebuję pełnej sieci umożliwiającej
widzenie plików na drugim komputerze, udostępnianie drukarek. Ja tylko chcę
od czasu do czasu przesłać kilka bajtów na drugi komputer. Może da się to
jakoś zrobić typu copy RS232: :-). Bardzo proszę o pomoc. Za odpowiedzi
typu kup dwie karty sieciowe z góry dziękuję.
Cześć !