Re: HP 610C czy 710C ?

Autor: Sulaco (sulaco_at_polbox.com)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 08:51:04 MET

Jacek Janikowski wrote:

> Vitam
>
> 1. Jakie zalety posiada model 710C, anie posiada 610C. Co oprocz dwa razy
> pojemniejszych pojemnikow (przy kupowaniu nieoryginalnych pojemników [np.
> Pelikana] nie jest to tak wielka zaleta), mozliwosci druku na wstędze, dwa
> razy mniejszej minimalnej szerokosci nosnika oraz technologii PhotoRetII ma
> w sobie drukarka HP 710C?

jest szybsza i bardziej niezawodna

> 2. Czy jest taka duza roznica pomiedzy PhotoRet a PhotoRetII ?

jesli drukujesz zdjecia na dobrym papierze - to tak

> 3. Czy oplaca sie doplacac 250-300pln do 710C ?

IMHO zdecydowanie tak
jesli cenisz swoje zdrowie psychiczne to nie kupuj badziewnej 610, mam do
czynienia w pracy z ponad 30 sztukami 690 (na ktore HP polozylo juz lache - dla
nich te drukarki nie isnieja ?!) a 610 to nic innego jak resztki ktore zostaly
w magazynach po 690 upakowane do nowej obudowy...
wszystkie 6xx to najgorsza seria drukarkek jaka wyszla z HP i nie jest to tylko
moje zdanie ale tez zdanie serwisu (do ktorego czesto je oddaje) jak i rowniez
samego HP (nieoficjalnie :-D -osobiscie z nimi rozmawialem)

> Wdzieczny za wszelkie porady
> Jacek Janikowski
> jacek_at_utexb.com.pl

zdrow