Re: Jaki Tuner TV

Autor: GLide (glyder_at_priv3.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 02:16:57 MET

On Mon, 20 Dec 1999 20:35:21 GMT, "Bartek" <bartekk_at_bartek999.prv.pl>
wrote:

>Jaki jest dobry Tuner TV który umożliwia dobre przegrywanie programu na dysk
>tzn. program z np. polsatu chcę sobie nagrać na dysk na pełnym ekranie.
Na pelnym ekranie? (Fantasta) Zapomnij. Te zabawki nie kompresuja
sygnalu w czasie rzeczywistym wynikiem czego nagrywaja avi, ale
nieskompresowane. Pelnego ekranu IMHO nie zapiszesz bo dysk nie bedzie
nadazal.
Jedyne co Ci zostaje to zapis audycji czy czego tam chcesz w formacie
320xcos tam lub cos kolo tego :-), moze troche wiecej. Taki avik
zajmuje koszmarnie duzo miejsca na dysku, bo jak wspomnialem jest
nieskompresowany.

>na dysku w pełnym ekranie? Czy będze to działać na Pentium 133MHz 32MB RAM
Przy tym sprzecie to nie recze ze nie bedziesz gubic klatek.

do zabawy z animkami wrozdzielczosci PALowskiej pozostaja Ci kart za
>1500zl + urzadzenie bedace zrodlem sygnalu.

Pozdrawiam
GLide