Odp: Padly pamieci czy blad P III ?

Autor: Remigiusz Franek (rfranek_at_sgh.waw.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 18:42:06 MET

Użytkownik koksik <koksik_at_kki.net.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:83i7p4$5te$1_at_sunsite.icm.edu.pl...

> Dysk mam wpiety do wbudowanego w Abita BE6 kontrolera HPT366.
> Wgralem najnowszy Bios dla plyty ( przy okazji zawiera najnowszy Bios (?)
> kontrolera v.1.21)
> oraz najnowsze sterowniki do HPT366 v.1.20 .
> Tak wiec raczej nie tu pies pogrzebany.
>
> A propo na jakim ustawieniu ma pracowac dysk ?

Mam podobny zestaw, z ta mala roznica ze Dysk Maxtor Diamond Plus 15GB pod
U66. Z tego co zauwazylem to Speeddisk wywala mi sie za kazdym razem przy
defragmentacji niezaleznie od biosa (chyba jakis konflikt pomiedzy
kontrolerem a Nortonem). Druga uwaga: Sterowniki do HTP366 v1.20 sa do dupy,
czesto sie system wiesza, wywala mi sie Easy CD Creator przy robieniu obrazu
CD (CDROM Teac 32 SCSI). Z kolei na wersji 1.1 CD Creator robi obraz ale ma
momenty zawieszenia na 5-10 sekund przy koncówce plyty. Co dziwne, jesli
zgrywam obraz z nagrywarki (single master na IDE 33) wszystko jest w
porzadku. Prawde powiedziawszy nic juz z tego nie rozumiem.Moze ktos wie o
co w tym wszystkim chodzi.

Pozdrawiam. Remi.