Re: Pora kupic modemik, ale jaki?

Autor: depesz (depmar_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 21 Dec 1999 - 00:04:45 MET

On Sat, 18 Dec 1999 13:59:44 +0100, "Zbigniew Piotrowski"
<zbishek_at_kki.net.pl> wrote:

>Stwierdzilem, ze musze kupic sobie modem, ktory mam mi posluzyc tak z kiolka
>miesiecy (docelowo, czekam na stale podlaczenie, ale dopiero zlozylem
>papieru u isp, zeby sprawdzili czy maja mozliwosc), wiec nie chce na modem
>za duzo wydac, ale tez nie chce sie wrobic. Wiec winmodemy odpadaja (zreszta
>modem bedzie na p166, 48mb ram).
>Zastanawialem si na usroboticsem zewn., ale ta cena....
>Wiec chcialbym prosic o jakies sugestie, tak w granicach 300-350zl, mysle
>nad acorpem zewn., czy dobry?
>Mam nie najlepszej jakosci linie, obecnie mam jakies miro-kombajn z karta
> [...]
ja mam zoltrixa rainbowa i NIE narzekam ...doprawdy opinia jaka
slyszalem o zoltrixach w moim przypadku wydaje sie nieprawdziwa,
wszystko chodzi ok nawet na callbacku

Marcin "depesz" Depczynski
depmar_at_poczta.onet.pl
depesz_at_venus.wmid.amu.edu.pl