Pora kupic modemik, ale jaki?

Autor: Zbigniew Piotrowski (zbishek_at_kki.net.pl)
Data: Sat 18 Dec 1999 - 13:59:44 MET

Stwierdzilem, ze musze kupic sobie modem, ktory mam mi posluzyc tak z kiolka
miesiecy (docelowo, czekam na stale podlaczenie, ale dopiero zlozylem
papieru u isp, zeby sprawdzili czy maja mozliwosc), wiec nie chce na modem
za duzo wydac, ale tez nie chce sie wrobic. Wiec winmodemy odpadaja (zreszta
modem bedzie na p166, 48mb ram).
Zastanawialem si na usroboticsem zewn., ale ta cena....
Wiec chcialbym prosic o jakies sugestie, tak w granicach 300-350zl, mysle
nad acorpem zewn., czy dobry?
Mam nie najlepszej jakosci linie, obecnie mam jakies miro-kombajn z karta
dzwiekowa 33600, i wyciaga mi 26400-28800 czasem 31200. Mialem tez asmaxa na
isie, na ogol 36000-37333, a ja chcialbym wiecej.....
Aha, i ma chodzic na callbacku nowaka.

   Z gory thx
  Zbigniew Piotrowski