Odp: Sb Live i line IN

Autor: Jan (senko_at_wa.onet.pl)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 08:00:27 MET

Dzieki za rade, ale remote jest zaladowany . W moim SB live 1024 ver. 4830
nie ma regulacji Line in. . Pilot do karty dziala, zmieniaja sie kanaly a w
miejscu glosnosci gdzie byl suwak jest pusto.
Poprzednia wersja Live w mixerze miala regulacje Line in a w tej
w Souround Mixer nie ma albo cos zle mi sie zainstalowalo.

Użytkownik AudioTechnica <audiotechnica_at_prodigy.net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:83ir21$3c8m$1_at_newssvr04-int.news.prodigy.com...