Chcesz zarobić?

Autor: Camel (gg138_at_box43.gnet.pl)
Data: Sun 19 Dec 1999 - 22:47:15 MET

Pieniądze za to, że przysyłają Ci e-maile
To naprawdę działa

----
SendMoreInfo
Na początek coś dla tych, którzy chcą poprostu pieniędzy za e-maile.
Wystarczy się zapisać, żeby dostać spam. Ale... Za każdy list, który
dostaniesz do swojej skrzynki pocztowej, dostaniesz także 0.05 $ !!! A
jeżeli namówisz jeszcze kogoś, to za jego listy (które on dostanie)
dostaniesz dodatkowe 0.02 $ !!! Mało tego, 0.02 $ dostaniesz również za
e-maile, które dostanie wprowadzony przez Twojego wprowadzonego !!! Nawet
nie musisz ich czytać !!!
Zapisz się teraz: http://www.sendmoreinfo.com/id/271253
----
Totale-mail
A teraz coś dla bardziej ambitnych. Oferują 0.50 $ za każdy przeczytany
list, przysyłają 10 listów tygodniowo i ... oczywiżcie możesz wprowadzać
innych - płacą do 4 poziomu !
Zapisz się teraz:  http://www.totale-mail.com/join.asp?ReferredBy=camel2
----
INFOPOL
Po prostu otrzymujesz wiadomość, idziesz na jej koniec i potwierdzasz, że ją
przeczytałeś. Za jedną wiadomość można dostać do 0.50 $, 0.10 $ za wiadomość
potwierdzoną na drugim poziomie i po 0.05 $ na trzecim i czwartym poziomie.
Czek dstajemy, gdy na koncie się zbierze 10.00 USD - nawet dwa razy w
miesiącu.
Przy zapisywaniu się podaj mój kod referencyjny: 000-488
Zapisz się teraz: http://www.saunalahti.fi/luhtoed/LRE.htm
----
TargetShop
Po kolei:
Idź pod adres, który podany jest na dole tej strony.
Jak już tam trafisz kliknij "register for bonus" czy coś w tym stylu.
W pierwszej rubryce ankiety podaj mój numer:
Wypelnij ankietę ... trochę długa zresztą ... jeśli nie jesteś pełnoletni(a)
to musisz wykazać się poczuciem ... humoru i wypełanić tak jak chcą -
inaczej się nie zarejestrujesz.
Po wypełnieniu ankiety przejdż do strony (widac bedzie link) gdzie
zaznaczasz jakie reklamy chcesz dostawać - moja rada zaznacz wszystkie:)
Na "dzień dobry" dostajesz 40 $ w punktach, do domu dostaniesz je jednak
dopiero wtedy gdy uzbiera Ci się ich 200 (za różne dodatkowe akcje). Póżniej
wystarczy już tylko zachecać swoich znajomych (za każdego dostaniesz 12.50
$=50 PLN !!!  teraz w promocji 50$)
Zapisz się teraz:   http://TargetShop.com/users/level1.asp?REFID=664631
----
Allcommunity
to kolejny serwis reklamowy, który zajmuje się dystrybucją reklamy za pomocą
poczty elektronicznej.Twoje konto powiększa się za każdy odebrany przez
Ciebie email z reklamą. Ale to jeszcze nic.Otrzymujesz również pieniądze za
reklamy odbierane przez osoby przez Ciebie polecone - do piątego poziomu.
Czek wysyłany jest co miesiąc pod warunkiem, że nazbiera się 100$. W
przeciwnym wypadku kwota jest akumulowana na następny miesiąc.Warto więc się
zarejestrować i za pomocą np. e-maila, strony WWW, czy ogłoszenia w prasie
(np.: "Dobrze płatne zajęcie dla osób z dostępem do Internetu" Twój_at_e-mail)
poinformować o tej inicjatywie jak najwięcej osób.Proces rejestracji jest
krótki, jasny i zajmuje najwyżej kilka minut. Trzeba przy tym podać ID osoby
polecającej - mój ID to night. Otrzymujesz emailem potwierdzenie
rejestracji.
Rejestracja w AllCommunity: http://AllCommunity.com/all.members/night/
Zapraszam też na http://www.free.com.pl/cashmail