Re: Aparat cyfrowy

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 08:21:04 MET

..machine running, bzz, bzz.., Fri, 17 Dec 1999 15:30:08 +0100, bzz,
bzz ..., Buraq ... bzz, bzz..., wrote :

>To jakies Casio QV-x.
>QV10 kosztuje na pewno ponizej 1000zl, ale odradzam. Brzydkie zdjecia itp.
nie spodziewam sie rewelacji w tej cenie...

>I bedziesz z tym jezdzil wszedzie, pstrykal taka kamerka itp?
juz tak robilem i jak jest maly notebook, to jest to ok
Oczywiscie nie wszedzie, ale np. jak chce obfotografowac swoj samochod
to sie nadaje.

>To IMO jest tak: aparat 640x480 jest tani. A kazda wyzsza rozdzielczosc
>powoduje
>wzrost ceny. Wiaze sie to (IMO) z skomplikowaniem matrycy CCD.
jaka rozdzielczosc ma kamera VHS?

>Czy ja wiem? Kamery cyfrowe tez zaczynaja sie od okolo 3500zl....
napisalem VHS, cyfrowe to inna bajka.

>BTW Moze popatrz za cenami w BRD - sa duzo nizsze.
co znaczy - popatrz - masz jakis namiar?

Marek Nazarko