Re: Aparat cyfrowy

Autor: Marek Nazarko (mnazarko_at_nospam.bigfoot.com)
Data: Mon 20 Dec 1999 - 08:23:01 MET

..machine running, bzz, bzz.., Sun, 19 Dec 1999 21:33:40 GMT, bzz, bzz
..., Jarosław Kamper ... bzz, bzz..., wrote :

>To polecam Ci zwykły aparat za jakieś 150zł (nie wiem po ile teraz
>Zenithy chodzą ;-) ) - będziesz miał ŚWIETNY aparat + jakiś skaner (już
>od 199zł + VAT) - za niecałe 500zł będziesz miał takie fotki w kompie,
>że dopiero za pare lat postępu technologicznego sprzęt o podobnej cenie
>im dorówna! ;-)
mam "zwyklego" Olympusa i jakosc mnie w pelni zadowala :)
Niestety koszty robienia zdjec sa za duze
- dobry film Fuji - 15zl z wywolaniem
- kazde zdjecie - 1zl
czyli film ok 50zl
a przy cyfraku masz za darmo - nie zalezy mi na jakosci, tylko na tym
zeby bylo jak najtaniej.

Marek Nazarko